To dopiero ambitne wyzwanie - Recelinki

Niedawno w blogowym światku ruszyły http://recelinki.blogspot.com/ - inicjatywa ciekawa i godna podziwu. Jego autorka nie tylko gromadzi w jednym miejscu linki do recenzji (recelinki), które codziennie pojawiają się w sieci, ale także - ta część pomysłu jest świetna - tworzy zestawienie książka+recenzje. Linki do moich pojawiły się na przykład pod opisem Cienia wiatru Zafona: http://recelinki.blogspot.com/2014/06/carlos-ruiz-zafon-cien-wiatru.html oraz Wyznaję Cabre: http://recelinki.blogspot.com/2014/07/jaume-cabre-wyznaje.html
Autorce Recelinek (Recelinków?) życzę wytrwałości. Blogi książkowe potrzebowały takiego katalogu.

Komentarze

  1. Teraz to dopiero spiekłam raka :) Jest mi niezwykle miło czytać takie słowa, bo moim zamierzeniem m.in. było to, by blog "Recelinki" pomógł blogerom książkowym odnaleźć się wśród tych wszystkich recenzji, które pojawiają się codziennie w naszej blogosferze.
    Jeszcze raz dziękuję za wszystko! A wpis oczywiście się znajdzie w dzisiejszym wydaniu "Blogowych ciekawostek" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba sobie przecież pomagać ;-) I rozpleniać wzajemnie linki. Zdaję sobie sprawę z tego, że nie tylko mnie dużo radości sprawiają nowe odsyłacze i wzrastająca liczba wyświetleń.

      Usuń
    2. Zgadzam się z Tobą :) Druga sprawa, że odkąd zaczęłam pracować nad recelinkami, odkryłam wiele naprawdę ciekawych i wartościowych blogów, o których istnieniu dotąd nie miałam pojęcia!

      Usuń
  2. Zgadzam się, dzięki Recelinkom odkryłam wiele ciekawych recenzji, konkursów i różbych postów, nie zawsze tylko o książkach. Świetny blog :)

    http://pasion-libros.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trafiłam na bloga Jenah dopiero po moim powrocie po dosyć długiej jak na bloga nieobecności i jak na razie jestem zachwycona ;-)
      Jeśli chodzi o konkursy to jakoś nigdy nie przywiązywałam do nich wagi, natomiast popieram po stokroć pomysł zbierania opinii różnych blogerów na temat tej samej książki.

      Usuń
  3. Uwielbiam Recelinki :D Dzięki Jenah odkryłam wiele ciekawych blogów, przeczytałam ogromną ilość ciekawych i inspirujących postów :) Na dzień dzisiejszy nie wyobrażam sobie życia bez tego bloga :)

    ksiazkowy-swiat-niki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz