Podsumowanie lutego

W lutym podjęłam współpracę z wydawnictwem Stara Szkoła i przez cały miesiąc na moim blogu widniał banner ich pierwszej wydanej pozycji - Ostatniej arystokratki. Skontaktowałam się także z portalem kulturalnym Sztukater.pl - kilka z moich wcześniejszych recenzji ukazało się w dziale Książka, wysyłam im też moje bieżące teksty, które ukazują się pod pseudonimem Magda N.

W minionym miesiącu przeczytałam cztery książki, z czego dwie podpięłam do wyzwań - Grunt to okładka oraz Z literą w tle. Dzięki temu drugiemu przeczytałam Na polu chwały Sienkiewicza. Myślałam, że uda mi się także ruszyć Grę szklanych paciorków Hessego, jednak brakło czasu na tę grubą powieść.

W marcu także mam rozbudowane plany czytelnicze, choć marcowe tematy na wyzwania - autorów na literę G oraz okładkę z drogą - trudno znaleźć wśród tego, co mam w domu, a nie chcę wypożyczać z biblioteki, dopóki mam na półkach tyle nieprzeczytanych książek. 

Komentarze